Lori Senecal, CEO la MDC Partner Network și șefă a agenției globale de publicitate CP+B, spune că există trei lucruri pe care le caută atunci când se află față în față cu un potențial angajat, notează Business Insider.
În primul rând o interesează să aibă o „minte de inventator”.
„Îi întreb ce au inventat. Asta nu înseamnă că trebuie să fi creat un robot care îți poate aduce berea din frigider. Poate fi orice. Întrebarea este pentru a vedea dacă au o minte creatoare. Acest lucru îmi spune că au dorința de a găsi soluții noi”, spune Senecal.
Un alt lucru de care este interesată este dacă au abilitatea și dorința de a colabora.
„Vorbește-mi despre una dintre cele mai mari realizări”, este întrebarea care testează această calitate. Mai exact, Senecal urmărește dacă respectiva realizare este relatată din perspectiva „eu” sau „noi”.
În ultimul rând, CEO-ul dorește să știe dacă se poate baza pe angajamentul candidatului.
„Spune-mi despre un moment în care a trebuit să lupți pentru binele unei >. Vrei să vezi dacă persoana este dispusă să ia măsuri ferme pentru a atinge un obiectiv”, explică CEO-ul.
Senecal crede că este important să atragi talente cu o gândire originală, cu un spirit cooperant și cu pasiune și dedicație, acestea fiind „trăsături de care ai nevoie pentru a excela într-un mediu de muncă modern și creativ”.